Wdrożenie systemu ERP
Z przyjemnością informujemy, że zakończyliśmy w HYDROPRESS Wojciech Górzny wdrożenie systemu ERP firmy Asseco Softlab. Jest to system zapewniający kompleksową obsługę biznesową i wsparcie we wszystkich obszarach naszej firmy, dzięki spójności danych i kontroli nad wewnętrznymi procesami.
LOGISTYKA I SPRZEDAŻ
- usprawnienie obiegu dokumentów takich jak oferty sprzedaży, zamówienia, faktury zaliczkowe, wydania towaru, faktury sprzedaży czy sprzedaż detaliczną
- rozbudowane możliwości definiowania cenników, rabatów, promocji, parametryzacji składania rabatów, wyboru cen i rabatów, w zależności od konfiguracji
- optymalna organizacja pracy magazynu poprzez właściwe zarządzanie zapasami, uwzględniając takie informacje jak stany minimalne, maksymalne, towary zamówione, towary w drodze, sezonowość, trendy czy parametry dostaw określone dla dostawców
- precyzyjne analizy sprzedażowe, magazynowe i zarządcze dostarczające wniosków do podejmowania najbardziej opłacalnych decyzji
CRM
- uporządkowanie działań handlowych poprzez dashboard handlowca, zarządzanie kontrahentami, badanie szans sprzedaży, przydzielanie zadań oraz planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych
- kompleksowe zarządzanie tematami handlowymi z uwzględnieniem szeregu zmiennych jak szacowana wartość kontraktu, aktualny etap handlowy, czy szacowane prawdopodobieństwo zawarcia kontraktu
PRODUKCJA
- efektywne zarządzanie recepturami, marszrutami surowcami oraz planami i czasem produkcji
- pełna kontrola nad składem produktów, zapotrzebowaniem i automatycznym zamawianiem surowców
- szczegółowe planowanie całości i okresów produkcyjnych, przygotowanie specyficznych ofert oraz wsparcie współpracy z podwykonawcami
- tworzenie i kontrola nad harmonogramami produkcji z uwzględnieniem receptur, technologii i obciążenia maszyn i pracowników
- kalkulacje kosztów na podstawie receptur oraz bieżąca kontrola i rozliczanie rzeczywistych kosztów wytworzenia
FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ
- usprawnienie procesów księgowania, prowadzenia ksiąg rachunkowych, analizowania obrotów i sald oraz kontrolowania poprawności działań
- skuteczne prowadzenie szczegółowych ewidencji rozliczeń CIT i VAT oraz pełna weryfikacja wiarygodności kontrahentów, między innymi dla operacji split payment
- kompleksowa obsługa i aktualizowanie kartotek rozrachunków wraz z korespondencją z kontrahentami, odpisami i windykacją
- automatyzacja prowadzenia rejestrów kasowych i bankowych, generowania dokumentów, obsługi płatności do urzędów oraz modułów home‐banking
- intuicyjnie sporządzanie zgodnych z przepisami sprawozdań tradycyjnych i elektronicznych, e‐deklaracji VAT, CIT i PIT, obsługa JPK oraz sprawozdań skonsolidowanych
ŚRODKI TRWAŁE
- prowadzenie ewidencji środków trwałych firmy oraz rozliczanie amortyzacji i zmian wartości
- usprawnienie spisu z natury
KADRY I PŁACE
- gromadzenie i zarządzanie danymi personalnymi pracowników
- obsługa procedur realizowanych w ramach procesów związanych z zatrudnieniem, obsługą i zwolnieniem pracownika
- automatyzacja procesu rozliczania wynagrodzeń pracowników
- podpisanie i wysyłka E‐Deklaracji dla wszystkich zatrudnionych jednocześnie
- import e-zwolnień z profilu płatnika składek w PUE ZUS
Zakup i wdrożenie tego systemu nastąpiło z udziałem dofinansowania ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego