Wdrożenie systemu ERP

 

Z przyjemnością informujemy, że zakończyliśmy w HYDROPRESS Wojciech Górzny wdrożenie systemu ERP firmy Asseco Softlab. Jest to system zapewniający kompleksową obsługę biznesową i wsparcie we wszystkich obszarach naszej firmy, dzięki spójności danych i kontroli nad wewnętrznymi procesami.

 

LOGISTYKA I SPRZEDAŻ

  • usprawnienie obiegu dokumentów takich jak oferty sprzedaży, zamówienia, faktury zaliczkowe, wydania towaru, faktury sprzedaży czy sprzedaż detaliczną
  • rozbudowane możliwości definiowania cenników, rabatów, promocji, parametryzacji składania rabatów, wyboru cen i rabatów, w zależności od konfiguracji
  • optymalna organizacja pracy magazynu poprzez właściwe zarządzanie zapasami, uwzględniając takie informacje jak stany minimalne, maksymalne, towary zamówione, towary w drodze, sezonowość, trendy czy parametry dostaw określone dla dostawców
  • precyzyjne analizy sprzedażowe, magazynowe i zarządcze dostarczające wniosków do podejmowania najbardziej opłacalnych decyzji

 

​CRM

  • uporządkowanie działań handlowych poprzez dashboard handlowca, zarządzanie kontrahentami, badanie szans sprzedaży, przydzielanie zadań oraz planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych
  • kompleksowe zarządzanie tematami handlowymi z uwzględnieniem szeregu zmiennych jak szacowana wartość kontraktu, aktualny etap handlowy, czy szacowane prawdopodobieństwo zawarcia kontraktu

 

PRODUKCJA

  • efektywne zarządzanie recepturami, marszrutami surowcami oraz planami i czasem produkcji
  • pełna kontrola nad składem produktów, zapotrzebowaniem i automatycznym zamawianiem surowców
  • szczegółowe planowanie całości i okresów produkcyjnych, przygotowanie specyficznych ofert oraz wsparcie współpracy z podwykonawcami
  • tworzenie i kontrola nad harmonogramami produkcji z uwzględnieniem receptur, technologii i obciążenia maszyn i pracowników
  • kalkulacje kosztów na podstawie receptur oraz bieżąca kontrola i rozliczanie rzeczywistych kosztów wytworzenia

 

FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ

  • usprawnienie procesów księgowania, prowadzenia ksiąg rachunkowych, analizowania obrotów i sald oraz kontrolowania poprawności działań
  • skuteczne prowadzenie szczegółowych ewidencji rozliczeń CIT i VAT oraz pełna weryfikacja wiarygodności kontrahentów, między innymi dla operacji split payment
  • kompleksowa obsługa i aktualizowanie kartotek rozrachunków wraz z korespondencją z kontrahentami, odpisami i windykacją
  • automatyzacja prowadzenia rejestrów kasowych i bankowych, generowania dokumentów, obsługi płatności do urzędów oraz modułów home‐banking
  • intuicyjnie sporządzanie zgodnych z przepisami sprawozdań tradycyjnych i elektronicznych, e‐deklaracji VAT, CIT i PIT, obsługa JPK oraz sprawozdań skonsolidowanych

 

ŚRODKI TRWAŁE

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych firmy oraz rozliczanie amortyzacji i zmian wartości
  • usprawnienie spisu z natury

 

KADRY I PŁACE

  • gromadzenie i zarządzanie danymi personalnymi pracowników
  • obsługa procedur realizowanych w ramach procesów związanych z zatrudnieniem, obsługą i zwolnieniem pracownika
  • automatyzacja procesu rozliczania wynagrodzeń pracowników
  • podpisanie i wysyłka E‐Deklaracji dla wszystkich zatrudnionych jednocześnie
  • import e-zwolnień z profilu płatnika składek w PUE ZUS

 

Zakup i wdrożenie tego systemu nastąpiło z udziałem dofinansowania ze środków

Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

 

whatsapp