Korpusy pośrednie i sprzęgła
Hydraulika siłowa
- Elementy złączne
- Rury hydrauliczne
- Uchwyty
- Końcówki i tuleje do węży
- Węże i akcesoria hydrauliczne
- Technika pomiarowa
- Zawory kulowe
- Szybkozłącza hydrauliczne
- Pompy hydrauliczne
- Silniki hydrauliczne
- Rozdzielacze hydrauliczne
- Zawory liniowe
- Zawory do zabudowy płytowej CETOP
- Hydraulika nabojowa
- Płyty i bloki przyłączeniowe
- Akumulatory hydrauliczne
- Technika napędowa
- Zbiorniki i akcesoria
- Silniki i akcesoria elektryczne
- Technika filtracyjna
- Wymienniki ciepła
- System czyszczący przewody HP CLEAN
- Systemy oczyszczania olejów i chłodziw
Zasilacze hydrauliczne
Węże przemysłowe
- Węże do wody
- Węże wysokociśnieniowe Waterblast
- Węże do powietrza
- Węże do pary i gorącej wody
- Węże dla przemysłu spożywczego
- Węże do substancji ropopochodnych
- Węże przesyłowe do materiałów ściernych
- Węże do substancji chemicznych
- Węże wentylacyjne i odciągowe
- Węże teflonowe i stalowe
- Węże specjalistyczne - kompozytowe
Maszyny i urządzenia
Pneumatyka
Komponenty myjni
Korpusy pośrednie i sprzęgła
Aluminiowe kołnierze pośrednie są wykorzystywane w konstrukcji zasilaczy hydraulicznych zespołów pompowych i służą do sprzęgania pomp hydraulicznych ze znormalizowanymi silnikami elektrycznymi UNEL-IEC o mocach do 270 kW (ISO B3/5, B3/14) Dostępne sprzęgła zapewniają połączenie pomiędzy znormalizowanymi wałami silników elektrycznych, a większością typów wałków pomp dostępnych na rynku. Dostępne również wykonania pełnych piast sprzęgła do samodzielnej obróbki wg własnych wymagań. Do dobrania prawidłowego połączenia między pompą a napędem niezbędne są wskazania:
1. Moc silnika/napędu
2. Dane wymiarowe pompy hydraulicznej (lub jej kodowanie).
3. parametry pracy: moment na wale (ciśnienie/przepływ), cykle pracy, temperatura otoczenia i medium, środowisko pracy.
Na życzenie wszystkie nasze kołnierze mogą być dostarczane ze specjalnymi powłokami lub obróbką powierzchni, które są odpowiednie np. na używanie w środowisku morskim, górniczym.
W ofercie dostępne są też kołnierze dystansowe, oraz kołnierze tłumiące drgania montowane pomiędzy kołnierzem pośrednim a powierzchnią zbiornika.